Sol, vind & vatten

Hej, jag känner att det blir allt fler dagar då bloggen står tom dels för den dåliga täckningen här ute i skärgården och för att jag helt enkelt väljer att priotera andra saker så som att sola, bada, fota och umgås med familjen. 
 
I fredags var vi hos mammas faster som bor precis vid havet och hälsa på. Det var även många andra släktingar där som jag inte träffar särskilt ofta så det var kul att träffa dem lite igen. I går lämna vi först av Elin (min syster) för att hon skulle hem och sen seglade vi vidare. Av en slump hamna vi brevid tre andra båtar från samma lilla stad som oss, världen är liten ibland. På kvällen så satt vi i deras båt, spelade kort och skratta en massa vilket var kul eftersom man annars inte träffar så mycket folk här ute. Idag är det dåligt väder så det händer inte så mycket.. lite uppdatering i alla fall så ska jag försöka blogga lite oftare.
 
Ingen bild tyvärr eftersom den inte ville laddas upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback