Svar till frågestunden del 3

Favorit minne?
Oj det var svårt, kan faktiskt inte välja ett. Har många bra minnen från resor, dagar med kompisar och alla de seglingsturer jag gjort med min familj.
 
Bästa resa?
Min bästa resa var till Gran Canaria 2012-10-27 som jag gjorde tillsammans med min familj, farmor och farfar och pappas syster och hennes familj. Det var min tredje utomlands resa och den som jag också kommer ihåg mest ifrån.
Bästa låt just nu?
Den absolut bästa låten just nu är Forever Young med Alphaville, jag vet att den är gammal men det gör den bara bättre.
 
Rosa eller blått?
Blått.
 
vad har du för drömmar ?
Att leva ett bra liv, resa till många olika platser här i världen, att få fler läsare, bli bättre på att fota och mycket mer. Det finns så mycket jag vill men vet ni vad jag skulle kunna göra ett eget inlägg om det hör när jag får tid! 
 
Vad tycker du är mest roligt om att läsa på olika bloggar?
 Jag tycker det roligaste är att läsa om mode eller kolla på fina bilder.

Vad är bäst med att blogga?
Det finns så mycket bra grejer med att blogga, t.ex alla fina komentarer och alla söta läsare tycker jag är det bästa.
 
Giraff/Lejon
 Ehh lejon
 
varifrån hämtar du inspiration till bloggen?
 Jag får den mesta inspirationen från andra bloggar men även från sidor som weheartit och lookbook.
 
Apa/ pungråtta
Konstig fråga men apa..
 
Bästa som hände 2012?
Det hände så mycket bra under 2012 några av de bästa grejerna var resan till Gran Canaria och alla fina vänner.

Ser du fram imot 2013?
 Jag ser fram emot att resa till Åre med familjen, gå på One Directions konserten, sommaren, konfimera mig, åka till falun med skolan i en hel vecka och mycket mer.
 
vilken är ditt favorit ämne i skolan?
Bild eller hemkunskap tror jag, har inte funderat så mycket på det förut.
 
vilken pryl skulle du aldrig vilja vara utan?
Min underbara mobil, vet seriös inte vad jag skulle göra utan den!
 
3 saker du inte klarar dig utan?
Vänner, Familj och mobilen.
 
Hur ser din blogg statistik ut, (unika)?
Jag har runt 40-100 unika besökare och runt 120-480 sidvisningar varje dag. Inte så jätte bra men försöker förbättra det så gott jag kan.

Hur sminkar du dig till vardags?
Jag sminkar mig inte så jätte mycket, använder lite conceler om det behövs, puder, maskara och ibland även lite rough.
När fyller du år?
Jag fyller år den 16 april.
 
Vilken hårfärg gillar du bäst på dig själv?
Jag har aldig färgat mitt här så vet inte riktigt.
 
Om du fick äta en maträtt under 1 år, vilken maträtt skulle du välja då?
Eh jag vet seriöst inte, tacos kanske eftersom det inehåller mycket grönsaker.
 
Vad är din bästa och sämsta egenskap?
En av mina sämsta egenskaper är nog att jag bryr mig för mycket om vad andra tycker. En av mina bästa egenskaper är nog att jag ser saker positivt.

Beskriv dig själv med 3 ord!
Glad, snäll och kreativ.

Hur mycket shoppar du för per månad?
Den sensate månaden har det nog blivit lite mer än vad det brukar för när jag räknar efter kommer jag nog upp i 1500!! Men i vanliga fall så bli det kanske runt 500kr. Men vissa månader shoppar men mer och vissa mindre.  
 
Nu har jag svarat på alla era fina frågor, men är det något  mer ni undrar är bara att fråga det när som helst så svarar jag antligen i ett inlägg eller i en komentar i din blogg om du har någon.

Kommentarer
» Linnéa

Roliga frågor & svar att läsa <3

2013-01-15 // 20:13:05
URL: http://linnealiebig.blogg.se
» Lovisa

Gårdagens vinnare är uppe! Kolla om du vann, annars är de ny omgång! Kram.

2013-01-15 // 20:40:18
URL: http://www.emmaalovisa.blogg.se
» Ping Lowhngren

oh va kul att du varit på Gran Canaria C:

2013-01-15 // 22:03:29
URL: http://pinglowh.blogg.se/
» Lovisa

roligt att läsa svaren :)
vilken fin blogg du har!
kram :)

2013-01-15 // 22:29:18
URL: http://wangs.blogg.se
» ViktoriaCaroline

Roliga frågor :)

2013-01-16 // 00:12:45
URL: http://ViktoriaCaroline.blogg.se
» Liborius

roligt och läsa svaren:)

2013-01-16 // 11:03:00
URL: http://liborius.blogg.se
» FAMILJEN

Du är inte ensam om att längta efter sommaren!! :)

2013-01-16 // 17:52:28
URL: http://gbgfamiljen.devote.se
» Olivia

Ååååh vad härligt, vattnet glittrar och.. jag saknar sommaren så hiiimla mkt <3 :D Allt bra? ^^ Fin blogg!

2013-01-16 // 18:51:42
URL: http://oliwiafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback