Someday

It's the oldest stoy in the world. One day you're seventeen and planning for someday, and then quietly, without you ever really noticing, someday is today, and that someday is yesterday and this i your life- Nathan Scott.
 
Idag ska jag vara med Becka lite senare men just nu sitter jag och kollar på one direction up all night tour. Skulle värkligen vilje gå på deras konsert i här i Sverige som är någon gång i maj tror jag. Men tyvärr har jag inte lyckas köpa någon biljett.
Ni får en bild från i våras.
 

Kommentarer
» Jouline♡

Tack allt är bra med mig :) lite ont i nacken idag bara då jag sov så konstigt inatt men det går nog över snart! Vilken underbar bild du visar här :)

2013-01-05 // 17:36:44
URL: http://stylebyjouline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback