Braids

Blev inte så att vi åkte ut med båten idag eftersom det har regnat hela dagen så jag sitte och fixar lite med bloggen och sånt.
Bileder från weheartit

Sometimes I wish this summer could last forever


"Everyday is a fashionshow and the world is a runway"


Hej! Sitter och försöker lära mig massor av ord på spanska tills redovisningen imorgon samtidigt som jag lyssnar på lite musik. Det ska värkligen bli superskönt med fredag imorgon. I helgen ska jag segla med min familj får hoppas på att det blir bra väder.

2012-08-29

Idag har jag inte gjort något speciellt, vart i skolan. Det var jätte äcklig mat och massor av getingar som flög runt i matsalen så jag åt typ en halv potatis :/ När jag kom hem satt jag och kolla bloggar och lyssna på lite musik. Nu pluggar jag lite spanska inför redovisningen på fredag.
Saknar sommarlovet!

Björn Borg skor

Köpte dem här skorna igår blev väldigt nöjd med dem!


Dagens outfit 27/8

Tröja- Hollister
Jacka- H&M
Jeans- Gina Tricot

Dagen har vart helt okej, först så var det skola och sen gick jag ner på stan med becka. Snart ska jag gå och spela lite flöjt första gången för den här terminen.

Två fina från weheartit


Love lookbook.nu


Härliga sommardagar


En dag på slottet

Igår tog mormor och morfar med oss till skokloster. Vi hade lite picknik, vi gick och kolla på slottet som var väldigt fint och så var det en racebåttävling där som vi också kolla lite på. Vi hade väldigt tur med vädret eftersom det blev en hel dag utan regn! Idag ska jag bara vara hemma och slappa.

Idag är det fredag, idag är det fredag...

Yes idag är det äntligen fredag. Känner mig trött efter att ha vart i skolan dem här dagarna och nu ska det bli härligt med helg. Idag efterskolan  var jag och Josefine och lämmnade in lapparna om konfirmationen så nu är det klart att vi ska komfirmera oss! Varje tisdags kväll hela hösten ska vi träffa våran konfirmations grupp och så blir det några läger under tiden det ska bli super roligt.
Två semesterbilder fotade av min syster!

Dagens outfit 22/8

Tröja- Rut m.fl
Jeans- Gina Tricot
Halsband- ur&penn
Armband- hm
Väska- Lindex

An amazing summerday!

Två bilder från några veckor sen när vi var och hälsade på mina kusiner i deras sommarstuga. Det måste ha varit en av dem finaste sommardagarna på hela sommaren.
 

Yeah I'm rich!

Förlåt för att uppdateringen har vart sämst ett litet tag. men det beror på att jag har varit upptagen med lite andra saker, vart med kompisar och pluggat. För tyvärr så går plugg före bloggen. Igår var jag hos Josefine hela dagen vi hade det jätte bra, vi gick en lång promenad med hennes hund, bakade och kollade på film en toppen dag!
 

Övernattning hos farmor och farfar!

Igår var jag med mamma och pappa på deras kompis 40 års fest det var riktigt roligt och mitt i natten gick vi hem till farmor och farfar för att sova hos dem. Idag var vi in i massor av affärer på väggen hem för Elin (min syster) ska kanske köpa en dator. När jag kom hem tog jag en jogging tur fast det var väldigt varmt eftersom solen sken.
 
En liten annorlunda redigerad bild från förra året.

Grattis Elin!

Idag fyller min älskade syster 16 år så ett stort grattis till henne. Snart så kommer farmor o farfar och mormor o morfar så vi ska äta lite tårta och sånt. Tidigare idag har jag vart hos Ebba och pluggat lite vi gjorde våfflor som blev supergoda!

Here we go again!

Ja nu börjar skolan igen, slut på allt sovande osv. Det var kul att träffa alla människor som man inte har träffat på hela sommarlovet men det har också börjat en hel del nya i min klass. Jag hade helst velat ha kvar min klass precis som den var men det är bara att aceptera det här. Vi har också fått tillbaka min gammla lärare (som jag hade i 6:an) Nu har jag hemstudiedagar fredag, måndag och tisdag och sen börjar skolan på "riktigt"
 
En bild från båtsemestern, från mitt favorit ställe. Superhärliga klippor!

Glitter i vattnet

Bild från när jag var ute och seglade med min familj för några veckor sen, den är tagen av min syster men redigerad av mig.

Tagga tältning!

Hej! idag ska jag och bästa becka tälta i hennes trädgård det kommer bli superkul. Ska gå till henne sen i kväll för nu ska jag sola när det äntligen är sol. Vill iallafall bli lite brun tills skolan börjar. Sen så ska jag åka iväg med mamma och pappa och kanske köpa en liten grej till mitt rum.
 

10 saker som ni inte vet om mig..

  1. Jag är jätte räd för spindlar och andra småkryp.
  2. Jag älskar one direction.
  3. Jag älskar att fota men har ingen egen kamera.
  4. Mitt naturliga hår år lockigt därför har jag plattat det i ca 2 år nu men ska sluta med det i höst.
  5. Jag ska komfirmera mig nästa år.
  6. Min favoritlåt just nu är vart jag än går med stiftelsen.
  7. Jag brukar segla på sommaren med min familj.
  8. Jag har tre vänner som betyder allt för mig.
  9. I höst ska jag åka utomnlands för första gången på 5 år
  10. Mina favorit tv serier är One three hill, Glee och Pretty little liars.

 


Höstmode


New haircut!

Har vart o klippt mig idag, klippte bara topparna. Jag vill få långt hår men det är bara att vänta och inte platta det för mycket därför kommer jag ha mitt naturliga hår i höst. Efter att jag varit o klippt mig var jag hoss Becka en stund vi hade det superbra! Nu ska jag kolla på One three hill med syster är helt beronde av den serien, men vem är inte det?

Blåbär

Två bilder som jag fotade när vi var ute med båten för några veckor sen. Jag hatar verkligen att plocka blåbär men det blir iallafall bra bilder.

One Direction!

 
Älskar dem!! Såg dem nyss på OS och är stolt över hur långt dom har kommit. Jag köpte faktiskt en tröja med dem när jag var i stockholm förra lördagen och snart kommer deras nya skiva, längtar!

Sommar och sol, snart skola och plugg

Jag vet att det där med sol inte direkt stämmer men tyckte det lät bäst så. Snart börjar skolan vilket jag inte gillar varför ska sommarlovet alltid gå för snabbt? Men ska se till att njuta av den sista veckan av ledighet genom att sova och vara med kompisar.
En favorit färg från semestern

www.LifeasLina.webblogg.se

Välkommna till min (nya) blogg! Just nu håller jag på att fixa designen, osv.. Om ni vill veta lite om mig är det bara att gå in på min gammala blogg, den heter www.justlj.blogg.se
Chaao!