2013-05-29

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen denna vecka men på fredag är det deadline för denna termin och jag har som sagt haft mycket kvar att plugga. Nu börjar jag äntligen få kontroll över allt jag har kvar och det känns faktist som jag kommer hinna med allt. Förutom att plugga har jag planerat med några kompisar att åka till gröna lund i helgen, det kommer bli hur kul som helst! Nu ska jag sätta mig och kolla igenom lite bilder och så, hoppas ni har haft en bra dag. 
 
En bild från några veckor sedan när jag och Elin var i skogen och fota.

Kommentarer
» ELIN

åh va kul med grönan! ska själv dit senare i sommar :)

2013-05-30 // 13:37:50
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback