2013-05-23

Idag skulle jag egentligen ha tränat med Josefine men tyvärr så gick det inte, istället så följde jag med Ebba och Wendela och bakade till klassen. Kändes som man behövde ställa upp och göra det någon gång och jag vill inte baka helt ensam så då fick det bli att baka med dem. Riktigt roligt var det och supergott blev det. När jag kom hem därifrån tog jag en springtur skönt att träna även om jag egentligen inte har tid för det. Nu på kvällen har jag pluggat, oväntat va? Haha.  Nu måste jag snart gå och lägga mig om jag ska orka upp till skolan imorgon.
 
En bild som inte alls passar till inlägget men i alla fall så är det en bild från någon vecka sedan på min knäppa syster.

Kommentarer
» Elin

Vadå knäppa!!! Bäst ju... :D

2013-05-23 // 22:41:08
URL: http://Elinsfotoliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback