Sommar och sol

Idag har det varit jätte soligt och varmt. Det har varit en jätte mysig dag med familjen i båten, jag har solat massor och jag har nog bränt mig, ajaj.. Det känns som att det är söndag men som tur är så är det bara fredag. Jag älskar dem här långhelgerna och att det bara är två skoldagar kvar och sen är det sommarlov. Kan livet bli bättre? Nu ska jag rensa bilderna från helgen som blev rätt så många, runt 450 stycken, hur lyckas jag ta så många bilder under bara några dagar?? Efter att jag rensat ska jag kolla klart på en film som jag börja kolla på igår.
 
En bild jag tog igår som jag blev riktigt nöjd över, älskar ljuset jag fick in och hur båtarna speglar sig i vattnet.

Kommentarer
» Sarah

Du ska vara riktigt nöjd, den blev jääte fin!

2013-06-07 // 21:09:39
URL: http://justmesarah.blogg.se
» Jenny

åh vilken super fin bild :) allt bra? :D

2013-06-08 // 10:27:04
URL: http://fames.se/jjennyerlandsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback