Önskeinlägg- 5 bloggar som du läser varje dag..

5 bloggar som du läser varje dag och varför du tycker om just dem.
 
www.junio.blogg.se
En blogg jag har läst ett tag, jag antar att jag bara fastna för den kanske för den fina designen eller för att hon också gillar one direction, jag vet inte men bra är den. 
 
www.evelinathelens.devote.se
En blogg jag började läsa eftersom den skrivs av en vän till mig, hon är grymt duktig på att fota och visar ofta sina fina outfits.
 
www.byteo.devote.se
En till blogg som jag började läsa eftersom jag känner hon som skriver den, samma sak här så är hon jätteduktig på att fota och har en superfin stil.
 
www.kenzas.se
En blogg jag läser bland annat för att hon har så fin stil. Men vem läser inte kenzas blogg? 
 
www.nickys.se
En blogg som jag har läst väldigt länge men nu på sista tiden lite mer eftersom hon har utvecklat sin stil så mycket och den blivit så otroligt fin. Hon reser även väldigt mycket och man får då följa med henne på hennes resor.
 
Det var bloggarna som jag brukar läsa mest men sen finns det  massor av andra bloggar som jag också läser.  Vad läser ni för bloggar?
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
» Linn Ahlex

Massa fotobloggar! :)

2013-06-21 // 10:30:24
URL: http://linnffotar.blogg.se/
» Kajsa

Läser också Nickys, tycker den är jättebra :)

2013-06-21 // 13:28:56
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback