Gröna Lund

Har haft en riktigt toppen start på helgen, igår var jag hemma hos Josefine. Det var superfint väder så vi grillade, åt jordgubbar och var ute fram tills myggen kom.
 
Idag var jag, Josefine, Ebba och Thea på Gröna Lund, en av årets bästa dagar! Även fast det regna var det riktigt kul och jag vågade till och med åka Eclipse. Den var faktiskt inte läskig som jag först hade trott. Vi åkte nästan alla karuseller och vid klockan 6 var vi så blöta av allt regn att vi beslutade oss för att gå och äta på donken. Efter det satt vi och vänta på vårt tåg i ca en timme på stationen och nu är jag hemma efter en toppen dag.
 
Några mobilbilder från dagen.
 
 

Kommentarer
» Matilda Johansson

vad mysigt det ser ut! :)

Förlåt för sent svar, haft en bloggpaus men nu ska jag nog börja igen så titta gärna in om du vill :)

2013-06-02 // 13:17:55
URL: http://www.enmatilda.blogg.se
» ♔ K A J S A

Åh, alltid velat åka dit! :)

2013-06-02 // 13:48:57
URL: http://knaskajja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback