Sol & bad

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett par dagar. Täckningen har varit usel där jag varit och den lilla som fanns räkte knappt till att kolla instagram och facebook. Vilket jag är vann vid att göra ca en gång i timme så det lite småjobbigt nu när det inte går. Men nu när vi har seglat en bit idag så har den blivit bättre så jag ska försöka fixa några tidsinställda inlägg om jag får tid. De dagar som har vart så har det varit toppen väder och jag har mest badat och solat men även fotat flera hundra bilder. Har redan tagit över 1000 bilder.. 
 
 

Kommentarer
» Sarah

Jag känner igen den där känslan då man tar lite väl mycket bilder... Haha

2013-07-08 // 21:53:35
URL: http://justmesarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback