Svar till frågestunden del 2

Vad äter du oftast till frukost?
Jag brukar äta en eller två mackor och dricka ett glas mjölk.
Vad föredrar du att fotografera?
Jag tycker väldigt mycket om att fotografera poträttbilder speciellt barn men det är väldigt svårt eftersom dem offtast inte sitter stilla.
Vem är din favorit person bland dina vänner just nu?
Svår fråga kan nog inte riktigt välja en av minna vänner utan gillar dem alla lika mycket.
 
Om du var på en ö, och fick ha med dig ENDAST 3 saker, vad skulle du ha med dig? (vatten och mat räknas inte)
Jag skulle ta med mig ett flygplan och en pilot så jag skulle kunna flya hem och så skulle jag ta med mig min älskade mobil. Hehe.

Om du fick vara någon annan för en dag, vem skulle det vara?
Det skulle vara kul att prova vara någon kändis för att prova på deras liv och allt det.
 
Favorit plagg?
Mina svarta jens helt klart för dem passar till allt och dem gör så att man ser smalare ut än med blåa jeans. Men även den här tröjan som är rätt ny, älskar den eftersom den är så skön men samtidgt snygg.
Vad vill du göra när du blir stor?
Vara lycklig, nej men allvarligt jag har ingen anning om vad jag vill jobba med eller någonting. Det skulle vara kul att jobba med något innom mode eller foto men det finns så få jobb. I think.
 
Vilken är din favoritaffär?
Cubus eller Gina Tricot, hittar nästan alltid något fint där och ett plus i kanten är ju att de har rätt bra priser också.
 
Platt/ lockigt hår?
Lockigt.
 
One direction/justin bieber?
One direction, fast Justin Bieber är inte så dålig han heller.

Kommentarer
» LindaViola - mamma till två!

sv; ja, det kommer det säkert att bli :)

2013-01-14 // 10:35:06
URL: http://lindaviola.blogg.se/
» Dragana

Cubus gillar jag också väldigt mycket! =)

2013-01-14 // 15:37:49
URL: http://iseedee.blogg.se
» Elisa

SVAR: Åh tack så mycket hihi!♥

Klart jag gör, snygg tröja förresten! kram på dig:)

2013-01-14 // 21:41:59
URL: http://lifebyelisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback