De kommande dagarna

De kommande dagarna förutom imorgon kommer inte bli några vanliga dagar. På fredag åker jag nämligen på konfa läger, jag blir borta tills på söndag och redan måndag åker jag iväg igen på nästa "läger". Då ska jag till Falun med skolan vi är då där ända tills på fredag nästa vecka. Det kommer bli måga roliga dagar med skratt och vänner!
Men ni kan inte räkna med någon bra uppdatering här eftersom jag inte kommer ha tillgång till någon dator och att mobilblogga är jag inte bra på men jag ska göra mitt bästa!
Gammal bild på mig från i sommras..

Kommentarer
» Aili

Grymt fin bild! :)

2013-02-27 // 21:02:26
URL: http://ailis.se
» Linda

Vad bra. Det är inte så bra jag är väldigt deppig och har varit det ända sen förra tisdagen för att jag inte har några pengar och inte kan betala alla räkningarna. Du är så lik någon men jag har glömt bort vad hon heter.

2013-02-28 // 03:31:47
URL: http://karlstadbruttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback