Från instagram

Två bilder från Gran Canaria på instagram, följ mig linajohansson98

Idag när jag kom hem hade jag fått mitt paket från bubbleroom. Ni kanske kommer ihåg att jag beställde två tröjor därifrån för ungefär en vecka sen och nu är dem här. En av tröjorna kanske kommer användas på julafton. Det får jag se. Dagen idag har annars vartit helt okej. I skolan satt jag och Becka och ritade våran rymdraket vi skulle flyga uväg med om jorden går under på fredag, eftersom det är ju 21/12- 2012 då.. Fast jag tror igentligen inte att jorden går under. Men iallafall...
 

Kommentarer
» madeleine

- näe, eller har bara köpt en till ena lillasystern.. måste ta tag i det där , lär väl bli sista dag'n som vanligt liksom!, haha hur långt har du kommit m julklapparna då? :)

2012-12-17 // 15:19:31
URL: http://mmaadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback