Årsresumé del 1

Januari
Inget speciellt hände, många fina vinterdagaar med familj och vänner.
Februari
Februari började med att jag åkte till falun med skolan, minnen för livet! Kommer aldrig glöma när jag och mina kompisar åkte skidor och en av oss rammlade hela tiden. Dessutom var det en del andra med också som aldrig heller hade åkt skidor så man kan säga att dem rammlade hela tiden. Der sorliga med denna månad var att min gammelfarmor gick bort, RIP♥
Mars
Åkte till Säfsen med familjen och farmor och farfar, älskar verkligen att åka skidor! Jag var också på melodifestivalen med mormor och morfar och så började våren komma även om det inte ser ut så på bilderna.
April
Det blev vår på riktigt och jag fyllder år, även underbara dagar med mina vänner.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback